Dieta jagodowa. Najważniejsze informacje

Lubisz jagody, borówki amerykańskie, jeżyny, maliny i poziomki a w dodatku chciałabyś zrzucić kilka kilogramów? Sprawdź, może ta dieta jest dla Ciebie!

dieta-jagodowa.jpgDieta jagodowa jest polecana tym kobietom, które chcą zrzucić kilka kilogramów i nie mają nic przeciwko jedzeniu jagód i innych owoców jagodowych (takie jak maliny, poziomki, jeżyny i borówki amerykańskie) przez cały czas stosowania tej diety. Jednym słowem - jeśli lubicie te owoce i mogłybyście jeść je bez przerwy - ta dieta jest dla was!

Dieta jagodowa pozwala schudnąć do ok. 2 kilogramy w 5 dni. Maksymalnie można ją stosować 2 tygodnie. Najlepiej rozpocząć ją latem, kiedy bez problemu można kupić jagody i owoce jagodowe, kiedy są i świeże, i tanie. 

Dieta, oprócz walorów odchudzających, za sprawą owoców pozwala obniżyć poziom złego cholesterolu i podwyższyć poziom tego dobrego.  

 Zobacz także: Dieta owocowa - wszystko, co chciałybyście o niej wiedzieć


JAKIE SĄ ZASADY DIETY Jagodowej?

  • Jedz od 3 do 5 posiłków dziennie.

  • Dziennie spożywaj od ok. 1200 kcal do 1500. 

  • Do każdego posiłku dodawaj jagody lub owoce jagodowe w ilości od 100 do 150 g. 

  • Na czas stosowania diety zrezygnuj z tłustych potraw, o dużej zawartości węgowodanów i białego pieczywa. 

  • Ostatni posiłek zjedz przed godziną 19. 

  • Pij dziennie co najmniej 2 litry wody. 

Zobacz także: Dieta odkwaszająca - najważniejsze informacje

Decyzję o zastosowaniu diety jagodowej czy jakiejkolwiek innej warto skonsultować z lekarzem. Na pewno nie powinny stosować jej kobiety w ciąży, kobiety karmiące, dzieci i młodzież w okresie dojrzewania. 

Zobacz także: Czy twoja figura jest zapisana w genach?

Źródło: MilionKobiet.pl
Foto: Shutterstock

Dodał(a): Karolina Zdunowska , Poniedziałek 17.08.2015 (aktualizacja: 2015-08-17)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar

Zobacz również

×