Dieta lotników - wszystko, co chciałybyście o niej wiedzieć

Masz chorobę lokomocyjną, nigdy nie latałaś samolotem? Nic nie szkodzi! Jeśli chcesz poczuć się lekka jak piórko, to może ta dieta jest właśnie dla Ciebie!

dieta-lotnikow.jpgDieta lotników polecana jest tym kobietom, które chcą zrzucić kilka kilogramów, lubią zjeść do syta, nie wyobrażają sobie diety bez mięsa, obiecują, że nie będą podjadać między posiłkami i nie miały nigdy problemów z matematyką, gdyż dieta wymaga ciągłego liczenia. Nie tyle kalorii, co punktów, według ustalonej tabelki. Dozwolone są tłuszcze, mięso, ryby i woda, a najmniej pożądane (a więc najbardziej puntowane - węglowodany; co ciekawe - w dużej części owoce i warzywa). Jako jedna z niewielu diet, dieta lotników dopuszcza kawę i herbatę (bez cukru i mleka) oraz alkohol (co prawda w ograniczonych ilościach, ale jednak). 

 Zobacz także: 5 najlepszych owoców na odchudzanie

Na diecie lotników możecie zrzucić nawet 6 kilogramów w miesiąc. Najbardziej chudną te osoby, które wcześniej jadły dużo cukrów. Inna zaleta tej diety jest taka, że po jej zastosowaniu wyraźnie maleje apetyt, więc łatwiej utrzymać uzyskaną wagę, ale to pewnie zależy też od danej osoby. Poza tym trudno doszukać się innych korzyści z zastosowania tej diety i dietetycy raczej ją odradzają. Tylko osobom całkowicie zdrowym ta dieta może nie wyrządzić szkody, inne osoby powinny być bardzo ostrożne a najlepiej, żeby poradziły się lekarza lub dietetyka zanim zdecydują się na "lotniczą" kurację odchudzającą. 

JAKIE SĄ ZASADY DIETY lotników?

  • Jedz 5 posiłków dziennie, staraj się zmieścić w dziennym limicie 40 punktów (skrócona punktacja w dalszej części tekstu).  

  • W czasie śniadań, obiadów i kolacji najadaj się do syta. 

  • Nie podjadaj między posiłkami. 

  • Wyeliminuj z diety: mąkę, ryż, pieczywo, słodycze. 

Skrócona punktacja:

0 pkt - woda, ryby, kawa, herbata, oleje, masło roślinne, drób, dziczyzna, wołowina

1-5 pkt - śmietana, twaróg, marchew, grzyby, rzodkiewka, tuńczyk w oleju, parówki, kiełbasa, 

6-15 pkt - cytryna, ogórek, mleko, brzoskwinia, lody,

16-20 pkt - zupa pomidorowa, ananas, porzeczki, winogrona 


Decyzję o zastosowaniu diety lotników czy jakiejkolwiek innej warto skonsultować z lekarzem.  

Zobacz także: Superfoods - co to takiego?

Źródło: MilionKobiet.pl
Foto: Shutterstock


Dodał(a): Karolina Zdunowska , Poniedziałek 12.10.2015 (aktualizacja: 2015-10-12)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze (2)

Awatar
Anonim
___________________________________________________________________________________________
ABY SIĘ WZMOCNIĆ / ODCHUDZIĆ / ZBUDOWAĆ MUSISZ MIEĆ ENERGIĘ. ♥♥♥♥♥

PODAJĘ ŹRÓDŁA:
RYŻ biały (gotowany), wszystkie KASZE jakie znamy (jaglana, jęczmienna, gryczana, manna itd.) oraz warzywa STRĄCZKOWE (fasola, groch, soczewica ew. zbyt tłusta soja). Jednak koncentratem tej naturalnej energii jest bez wątpienia tzw. CHLEB RYŻOWY-IRL, również jego wszystkie odmiany np. CHLEB ANTYNOWOTWOROWY-IRL.

WSKAZÓWKA:
Wymienione produkty zawierają ogromnie dużo energii , czyli tzw.
NISKIE WĘGLOWODANY TJ. DO 26% WZROSTU.

PUENTA:
Nasz organizm pozyskuje tę życiową energię dla wszystkich komórek organizmu, komórek nerwowych (neurony) naszego mózgu też.

Wykluczamy jednak z diety (niezdrowe dla człowieka) tzw:
WYSOKIE WĘGLOWODANY TJ. OD 26,01% WZROSTU.

___________________________________________________________________________________________
Dodano: 2015-10-17 13:58:57 Zgłoś nadużycie
Anonim
mam podobną opinie jednak o tabletkach Slimcea które stosuje już 2 miesiąc. Zanotowałem spadek wagi o 9kg a jeszcze miesiąc kuracji przedemną :)
Dodano: 2015-10-13 11:36:44 Zgłoś nadużycie

Zobacz również

×