Dieta piękności - co jeść, żeby wyglądać ładnie?

Kilka żywieniowych wskazówek, które sprawią, że będziecie wyglądały (i czuły się) po prostu pięknie!

dieta-pieknosci-co-jesc-zeby-ladnie-wygladac.jpg

Dieta piękności, w przeciwieństwie do większości przedstawianych przez nas diet, nie jest odchudzająca. To zestaw zaleceń żywieniowych, które sprawią, że każda kobieta - niezależnie od ilości kilogramów - będzie mogła poczuć się naturalnie piękna.

Jeśli zdecydujesz się na dietę piękności i będziesz stosowała poniższe zasady, możesz na tym wiele zyskać. Jest to dieta bezpieczna, bardzo bliska zaleceniom zdrowego odżywiania. Najlepiej stosować ją latem, bo właśnie wtedy powinna przynieść najlepsze efekty. Łatwiej też będzie ci skomponować odpowiednie menu - w sezonie wybór warzyw i owoców jest znacznie większy. 

Dlaczego warto stosować dietę piękności? Oto kilka największych zalet tej diety:

  • będziesz miała jędrniejszą i bardziej elastyczną skórę, 

  • twoja cera nabierze łądnego, zdrowego koloru,

  • jeśli opaliłaś się na wakacjach dość nierówno - dieta sprawi, że kolor się wyrówna,

  • pozbędziesz się wszelkich przebarwień na skórze,

  • twoje włosy będą odporniejsze na działanie promieni słonecznych, 

  • będziesz "zarażała" pozytywną energią i więcej się uśmiechała. 

 Zobacz także: Dieta owocowa - wszystko, co chciałybyście o niej wiedzieć

JAKIE SĄ ZASADY DIETY piękności? co jeść, żeby wyglądać ładnie?

  • Jedz 5 posiłków dziennie.

  • Do każdego posiłku włącz warzywa.  

  • Uzupełnij swoją dietę o kwasy Omega-3 i kwas foliowy - jedz pestki słonecznika i zielone liście (np. sałatę, szpinak). 

  • Zrezygnuj z alkoholu lub przynajmniej trochę go organicz. 

  • Zmniejsz ilość spożywanej soli. 

  • Słodycze zastąp owocami (najlepiej cytrusami i czarną porzeczką). Latem masz naprawdę duży wybór!

  • Pij herbatkę ze skrzypu polnego, który jest skarbnicą minerałów - przede wszystkim krzemu (nazywanego, nie bez powodu, pierwiastkiem urody!). 

  • Jedz produkty bogate w żelazo - kakao, pomidory. Mięso jedz tylko 2 razy w tygodniu. 

  • Częściej jedz ryby, które są źródłem cynku. 

  • Jedz suszone owoce i orzechy - nie będą ci się łamać paznokcie. 

Zobacz także: Dieta odkwaszająca - najważniejsze informacje

Źródło: MilionKobiet.pl
Foto: Shutterstock


Dodał(a): Karolina Zdunowska , Sobota 01.08.2015 (aktualizacja: 2015-08-01)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze (2)

Awatar
Anonim
Warto dołączyć jakieś suplementy, tabletki, żeby zadbać o skórę. Ja zażywam Get Slim Cellulite. Chudnę dość szybko, więc obawiałam się zwiotczenia skóry, ale jak na razie jest ok
Dodano: 2015-08-28 14:00:05 Zgłoś nadużycie
Anonim
Witam, podłączę się do tematu. Również próbowałam wielu diet, które okazywały się nieskuteczne, nie mniej wynikało to raczej z braku czasu na przygotowywanie posiłków z diety opracowanej przez dietetyka (a wydałam na niego kupę kasy:(). Kończyło się to niestety podjadaniem byle czego, nie starczało czasu, wiecznie było nie po drodze do sklepu. Moim sposobem okazały się nie suplementy diety, ale dieta z talieos, tzn. piję ich koktajle od trzech tygodni zamiast śniadania (nie czuję się po nich głodna i spokojnie wytrzymuję do obiadu), póki co 2,5kg mniej. Dla niektórych ten wynik może nie być satysfakcjonujący, mnie zadowala. Nie wiem jak daleko zabrnę, tej diety 1200 oczywiście nie stosuję, bo jak wcześniej wspominałam nie mam czasu na przygotowywanie tych mini porcyjek. Może w ten sposób spadek wagi byłby wyższy, ale mnie obecny rozwój wydarzeń cieszy:) Jako cukrzyk stosowanie koktajli konsultowałam z lekarzem i bez zastrzeżeń; odnotowałam spadek cukru:)
Dodano: 2015-08-03 14:02:56 Zgłoś nadużycie

Zobacz również

×