Dieta warzywno-owocowa

Jeżeli myślisz o spalaniu tłuszczu i łagodnym oczyszczaniu organizmu z toksyn, dieta warzywno-owocowa to idealne rozwiązanie dla Ciebie!

Dieta warzywno-owocowa

Dieta warzywno-owocowa

Jeżeli nie chcesz stosować dosyć rygorystycznej diety oczyszczającej, ale mimo to, chcesz pozbyć się toksyn z organizmu i mieć wstęp do diety spalającej tłuszcz, owoce i warzywa to idealne rozwiązanie. Ta roślinna dieta pomaga uzupełnić poziom antyoksydantów i wspomóc detoksyfikację organizmu. 

Oczyść swój organizm za pomocą pysznych koktajli- kliknij tutaj!

100554782.jpg

Śniadanie powinno zawierać ok. 300 kcal. Mogą to być płatki owsiane z owocami, różnego rodzaju sałatki, czy pełnoziarniste pieczywo z warzywami lub pastami np. z orzechów nerkowych. Lunch to ok. 200 kcal, powinien więc być naprawdę lekki. Można przygotowywać różnego rodzaju sałaty z lekkimi sosami, czy warzywa z dipem. Kolacja to także ok. 200 kcal. Idealna będzie sałatka z cukinii, czerwonej fasoli, czy fasolki szparagowej. Pasują tu praktycznie wszystkie warzywa i wszystko zależy jedynie od wyobraźni i zawartości lodówki. Dopuszczalne są dwie przekąski w ciągu dnia (ok. 100 kcal). Dieta powinna być stosowana siedem dni jako wstęp do diety spalającej tłuszcz.

Dowiedz się, jak schudnąć bez wysiłku- kliknij tutaj!

Foto: ThinkStock



Dodał(a): Paulina Lipska , Środa 19.09.2012 (aktualizacja: 2012-09-19)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze (1)

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.
runa
Ja teraz jestem na tej diecie, z tym że ja łącze owoce i warzywa głównie warzywa z odrobiną dorbiu an parze lub rybki
Dodano: 2012-10-24 08:55:38 Zgłoś nadużycie

Zobacz również

×