5 sposobów na to, by Twoja dieta była bardziej skuteczna

Najprostsze zmiany są najlepsze- czasami wystarczy, że zastosujesz zamiennik niektórych produktów i zaczniesz zwracać uwagę na jakość, a nie na ilość spożywanego jedzenia. Dzięki prostym sposobom, Twoja dieta zacznie działać! Oto pięć naszych propozycji.

skuteczna dieta.jpg

1. Jedz wolniej

Żołądek potrzebuje około 20 minut, żeby poinformować mózg o tym, że trafiło do niego pożywienie i sprawić, że zniknie uczucie głodu. Ludzie, którzy jedzą szybciej, pochłaniają większe ilości kalorii. Dlatego przeżuwaj powoli.

2. Idź na zakupy tylko z pełnym żołądkiem

Niestety, jak jesteś głodna, więcej kupujesz, a także ciągnie Cię do niezdrowego jedzenia na mieście. Nie dość, że cierpi na tym Twój portfel, to jeszcze figura.

3. Lubisz chipsy? Zamień je na popcorn!

Jeśli masz ochotę na słoną przekąskę, zrezygnuj z chipsów, a zamień je na popcorn! Trzy spore kubki popcornu to około 100 kalorii. Wyobraź sobie, że tyle samo miałoby zaledwie kilka chipsów. To się nazywa korzystna i pyszna zamiana!

Zobacz też: Dieta naprzemienna- szybki sposób na utratę wagi


4. Nie jedz przed telewizorem

Przed ekranem niestety tracisz panowanie nad ilością pochłanianego jedzenia. Wtedy bezwiednie wkładasz do ust kolejne porcje, nie masz nad tym kontroli, nie skupiasz się na liczbie przyjmowanych kalorii, a w konsekwencji się przejadasz.

5. Cukier zastąp cynamonem

Cynamon nada intensywności smakowi kawy, bez dorzucania do filiżanki  dodatkowych kalorii w postaci cukru. Dzięki tej zamianie, dodatkowo podkręcisz metabolizm!

Fot: Thinkstock

Zobacz także:


Dodał(a): Katarzyna Nowatkiewicz , Wtorek 07.06.2016 (aktualizacja: 2016-06-07)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze (3)

Awatar
Anonim
U mnie dobrze sprawdza się chrom organiczny z inuliną. Ustabilizował mi poziom cukru w organizmie i nie mam już zachcianek na słodkie. Mogę spokojnie przejść obok pachnącej cukierni i nie kusi mnie do niej wejść ;)
Dodano: 2016-07-03 12:32:36 Zgłoś nadużycie
Anonim
trzeba w pierwszej kolejności postawić na dietę a dopiero później dobierać do niej suplement diety. Ja najpierw ułożyłam sobie jadłospis na cały tydzień, później zamówiłam tabletki Slimcea. Stosuje je 2 miesiąc i schudłam juz 9kg. Ale bez diety pewnie by się nie udało.
Dodano: 2016-06-09 11:05:27 Zgłoś nadużycie
Galicka O.
a coś na napady głodu? mi pomogło iqgreen w tej kwestii bo je likwiduje, nie chce się po prostu tak mocno jeść po tych tabsach więc dla mnie niezastąpione bo wczesniej każda dieta była dosłownie koszmarem, o niczym innym nie myślałam, czas się dłużył, efekty koszmarnie rozczarowujące itd a teraz to ja nawet nie zauważyłam kiedy schudłam 5 kg.
Dodano: 2016-06-08 12:39:05 Zgłoś nadużycie

Zobacz również

×