Dlaczego nie mogę schudnąć?

Wiele kobiet podczas odchudzania popełnia błędy. Wybierają niewłaściwe, restrykcyjne diety lub po prostu zapominają, że zrzucanie wagi wiąże się nie tylko z jedzeniem. Zobacz, dlaczego nie możesz schudnąć i dowiedz się co zrobić, aby poprawić jakość odchudzania.

iStock_87333291_SMALL (1).jpg

BRAK SNU

Organizm podczas snu powinien się regenerować. Nieprzespana noc powoduje, że nasz metabolizm jest zachwiany. Niewsypany organizm, zamiast spalać kalorie, następnego dnia zaczyna je magazynować. Badania wykazały, że osoby, które nie przesypiają zalecanej liczby godzin, częściej chorują na otyłość. 


BRAK RUCHU

Osoby decydujące się na dietę, a szczególnie te, które narażone są na chroniczny brak czasu, bardzo często nie mają siły na wysiłek fizyczny. W prowadzonej diecie ćwiczenia są podstawą. Nawet najmniejszy wysiłek fizyczny powoduje, nie tylko utratę kalorii, ale także lepszą pracę metabolizmu i poprawę nastroju. Samopoczucie ma ogromny wpływ na nasz organizm podczas diety. 


STRES

Stres jest bardzo częstą przyczyną podjadania. Kobiety usprawiedliwiają się i podjadają słodycze lub pozwalają sobie na tak zwane produkty light, które light są tylko w nazwie. Stres powoduje również wytworzenie w naszym organizmie hormonu, który zwiększa gromadzenie się tłuszczu trzewiowego i retencję wody w organizmie.

Stresem dla organizmu będą nie tylko nieprzyjemne sytuacje z naszego życia, ale także restrykcyjna dieta i brak dostarczania mu regularnych posiłków. Liczne badania wskazały, że osoby, które poddają się restrykcyjnym dietom i wzmożonemu wysiłkowi fizycznemu, tracą kilogramy bardzo wolno lub w ogóle nie mogą schudnąć!



NIEREGULARNE POSIŁKI

Szybki poranek w domu bez śniadania, później praca bez przerwy na posiłek lub zdrową przekąskę, powrót do domu i przygotowanie ogromnej porcji obiadowej, którą pochłania się bez opamiętania. To największy grzech zapracowanych kobiet, cierpiących na brak czas, które starają się schudnąć. Brak jedzenia w ciągu dnia powoduje, że organizm wieczorem odczuwa niedobór cukru i chce uzupełnić jego zapasy ze zdwojoną siłą.

Co więcej, jeśli nie dostarczasz regularnych posiłków swojemu organizmowi, odkłada on zapasy tłuszczu. Jeśli podejmujesz się diety, warto spożywać posiłki regularnie, ponieważ w diecie nie chodzi o ograniczenie jedzenia, a zmniejszenie przygotowywanych porcji. 

Zdjęcie: iStock


Dodał(a): Małgorzata Rosiak , Wtorek 16.08.2016 (aktualizacja: 2016-08-16)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze (2)

Awatar
Anonim
Dieta i aktywność fizyczna to podstawa... Zbilansowana dieta, a nie głodówka... Do tego można dodać coś, co podkręci metabolizm jak np. naturalne produkty http://naturavi.eu/ i efekt gwarantowany :) szybko i skutecznie
Dodano: 2016-11-17 09:39:08 Zgłoś nadużycie
Anonim
najważniejszym elementem w procesie odchudzania jest aktywny tryb życia, należy uprawiac przynajmniej 3 razy w tygodniu jakiś sport lub po prostu ćwiczyć, jesli ktos ma problem z powolnym metabolizmem zawsze mozna tez siegnac po suplement 2be slim
Dodano: 2016-08-23 13:40:07 Zgłoś nadużycie

Zobacz również

×