Kross stawia na wzornictwo

To największa marka rowerowa w Polsce, od lat konsekwentnie umacniająca pozycję lidera lokalnego rynku. Zobaczcie przegląd najnowszych modeli!

Kross stawia na wzornictwo

Kross stawia na wzornictwo

Świat mody z uwagą przygląda się rosnącej popularności rowerów miejskich. Jednym z przykładów jest znana młodzieżowa marka odzieżowa FemiPleasure, która zamówiła specjalnie stylizowane rowery u polskiego producenta- marki Kross. Malinowe „holendry” z nadrukiem idealnie pasują do nieskrępowanego, radosnego stylu Femi. Dzięki rowerom Kross wyprostowana sylwetka cyklistki, wielkomiejski szyk i rozpoznawalny, ale niepowtarzalny styl zwracają uwagę przechodniów. Poza tym, jeżdżąc po mieście modnym rowerem, odstawiając jednocześnie nieekologiczny samochód, dołączamy do ekskluzywnego klubu rowerzystów.Ponieważ moda na kolorowe rowery ewoluuje, a Kross stara się podążać za trendami królującymi na wybiegach,wybiera dla swoich modeli najmodniejsze w danym sezonie odcienie ram - od stonowanych, pastelowych błękitów, przez klasyczne odcienie brązu czy bieli po mocno nasycone bordo i róże.


Kross stawia na wzornictwo

Kross stawia na wzornictwo


Coraz popularniejszym trendem staje się zapoczątkowany w 2007 roku przez dziennikarza, reżysera i znanego fotografa Mikaela Colville - Andersena ruch CicleChic.Już nie musimy wybierać  pomiędzy ruchem i wyglądem, rowerem czy modą.Kultura rowerowa jest w pełnym rozkwicie: na ulicach widać klasyczne holendry z wiklinowymi koszami na kierownicy, którymi leniwie porusza się zarówno awangardowa młodzież, jak i przedstawiciele klasy wyższej. Dziś na jednośladach zobaczyć można wiele celebrytek, jak choćby Jessicę Albe, Helenę Christensen czy rodzime gwiazdy, np. Kasię Zielińską jeżdżącą na eleganckim białym rowerze Kross Vivo.

O design nowych modeli Kross dba specjalny dział R&D –projektowanie rowerów wymaga nietuzinkowego połączenia futurystycznych technologii z wiedzą na temat aktualnych trendów. Nie wystarczy być technikiem i sprawnym rysownikiem.Kross stawia na kreatywność ponieważ to od konceptu zależy czy rower trafi w gusta klientów. Przy współczesnej unifikacji, kiedy to rowery różnią się w nieznacznym stopniu komponentami, to właśnie design roweru decyduje o jego zakupie. Opracowanie grafiki dostosowanej do specyfiki roweru oraz zgodnej z aktualnie obowiązującymi trendami w świecie mody wymaga ogromnego nakładu pracy. Projektanci Kross przy pomocy nowoczesnych programów przekuwają swoje wizje na konkretne wzory graficzne, które sprawiają, że rowery wyglądają nowocześnie i stylowo, a marzenia zamieniają się w rzeczywistość. Inspiracje do tworzenia nowych kolekcji projektanci Krossa czerpią z doświadczeń i przemian zachodzących na światowym rynku, nie tylko rowerowym, ale także z innych branż, takich jak samochodowa, czy ze świata mody. Atrakcyjny design i ergonomiczna budowa to główne atuty rowerów Kross z serii City- udane połączenie wysokiej klasy technologii z miejskim stylem i elegancją.



Kross stawia na wzornictwo

Kross stawia na wzornictwo


Kross stawia na wzornictwo

Kross stawia na wzornictwo


Źródło/Foto: Mat. prasowe



Dodał(a): Magdalena Tokarczyk , Czwartek 03.04.2014 (aktualizacja: 2014-04-03)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar

Zobacz również

×
  • Tabata - co to takiego?

    Tabata- co to takiego?

    Cztery minuty to tak mało, a wbrew pozorom przez ten czas możesz zrobić bardzo wiele dla siebie i twojego metabolizmu. Mowa o tabacie, czyli o czterominutowym interwałowym treningu… czytaj więcej

  • Interwały- spal maksymalną liczbę kalorii

    Interwały- spal maksymalną liczbę kalorii

    Ćwiczenia interwałowe polegają na wykonywaniu prostych powtórzeń na niskich obciążeniach i w multiseriach. Skuteczność treningu interwałowego jest 3 razy większa niż ćwiczeń kardio… czytaj więcej