Płaski brzuch - czego unikać? Cenne rady trenera personalnego

Płaski, delikatnie wyrzeźbiony brzuch, to coś o czym marzy wielu z nas. Często choć bardzo się staramy nie możemy osiągnąć wymarzonego efektu. Dlaczego?

Czego unikać w walce o płaski brzuch? Cenne rady trenera personalnego

Jakie błędy popełniamy walcząc o wyrzeźbiony brzuch?

Brzuch jest częścią ciała, z której najtrudniej zrzucić zbędne kilogramy. Co więcej, mimo niektórych teorii, miejsce to jest tak samo trudne do wyszczuplenia niezależnie od tego czy jesteśmy kobietą czy mężczyzną. 

Certyfikowany trener personalny i żywieniowiec Mike Geary twierdzi, że ludzie mają zupełnie złe podejście do osiągnięcia wymarzonej sylwetki. Według Mike'a, sposobem na "sześciopak" nie są tylko godziny spędzone na bieganiu. Na wyrzeźbiony brzuch składa się znacznie więcej elementów, z których ludzie nie zdają sobie często sprawy. Mimo diety i ćwiczeń nie osiągają upragnionych efektów, bo nie są świadomi błędów jakie popełniają.


Oto pięć faktów, które według Geary'ego powinniśmy znać, jeśli chcemy cieszyć się pięknym, płaskim brzuchem!

1.  "Zdrowa żywność"

Niestety, większość reklamowanej "zdrowej żywności", ze zdrowiem ma tyle wspólnego co nic. To często przetworzone i wcale nie pomagające schudnąć produkty. Za pięknymi hasłami reklamowymi nie kryje się nic wartościowego. Trzeba zatem uważać na bardzo mocno promowane produkty light, gdyż może nie zawierają one tłuszczu, ale wzbogacone są w mnóstwo cukru, który z pewnością nie pomoże nam schudnąć.

2. Brzuszki i przysiady

Ograniczając się jedynie do najbardziej popularnych ćwiczeń jakimi są brzuszki i przysiady, nie da się osiągnąć spektakularnych efektów. Musisz zdać sobie sprawę, że brzuch "jak z okładki" wymaga trochę więcej pracy i poświęcenia.

3.  Jeden rodzaj ćwiczeń

Często, gdy już udamy się na siłownię, zapisujemy się na jeden rodzaj zajęć i stwierdzamy, że to w zupełności wystarczy. Błąd. Nie tyle nie będzie to skuteczne i nie przybliży nas do celu, ale przede wszystkim szybko nam się znudzi, znacznie obniży nasz zapał i chęć walki o pięknie ukształtowany brzuch.

Czego unikać w walce o płaski brzuch? Cenne rady trenera personalnego

Jeden rodzaj ćwiczeń szybko się nudzi i zniechęca do pracy

4. Pigułki i herbatki wspomagające

To zdecydowanie nie tylko nie pomaga, ale co gorsze, może poważnie nam zaszkodzić. Większość z dostępnych na rynku "wspomagaczy" nie tylko w ogóle nie działa, ale wpływa szkodliwie na nasz organizm. Tabletki i inne cudowne suplementy diety na pewno nie zapewnią Ci płaskiego brzucha.

5. Pasy wibrujące i wyszczuplające

Myślenie, że siedząc przed telewizorem zapniemy na brzuch wibrujący pas i za kilka miesięcy będziemy się cieszyć wspaniałym efektem, jest co najmniej naiwne. Nie dajcie się nabrać na cudowne właściwości jakiejkolwiek maszyny, która wykona za was całą robotę.

Jakie są zatem wnioski?

Trzeba naprawdę dobrze przemyśleć plan, który ma nam zapewnić upragniony, pięknie wyrzeźbiony brzuch. Bądźmy czujni i nie dajmy sobie wmówić, że coś oprócz ciężkiej pracy może nam zapewnić cudowne efekty. Kiedy decydujemy się ćwiczyć, starajmy się urozmaicać nasz trening i zapewnić swojemu ciału różnorodność. Choć uzyskanie wspaniałych efektów nie będzie proste, to osiągnięty cel z pewnością wynagrodzi przebyte trudy.

Źródło: Milionkobiet.pl

Foto: Shutterstock.com

Dodał(a): Paulina Lęcznar , Piątek 07.11.2014 (aktualizacja: 2014-11-07)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze (1)

Awatar
Anonim
Material o niczym...zadnych konkretow, ogolniki i lanie wody.
Dodano: 2014-11-08 12:51:31 Zgłoś nadużycie

Zobacz również

×