4 proste sposoby na stretching przy biurku

Możesz go wykonywać każdego dnia!

ThinkstockPhotos-531475610.jpg

Nie jest żadną tajemnicą fakt, że spędzanie przy biurku 8 godzin bez ruchu nie jest wymarzonym stanem dla naszego ciała i organizmu. Jednak często nasza praca dokładnie tego od nas wymaga. Mimo to marzysz o utrzymaniu sylwetki w dobrej formie? Zanim wybierzesz się na jogę czy siłownię po pracy, spróbuj stretchingu... jeszcze przed biurku! 


Zacznij od kręgosłupa

Długie utrzymywanie pleców w jednej pozie kończy się przeważnie palącym bólem w okolicach kręgosłupa. Aby tego uniknąć, wyciągaj raz na godzinę ręce do góry i wyprostuj przed sobą nogi. Prostymi rękami spróbuj dosięgnąć czubka szpilek. Powtórz 5 razy i przejdź do…


Pośladków

Najbardziej znana forma ćwiczenia mięśni Kegla, którą zaczerpnęłyśmy od samej Samanthy z Seksu w Wielkim Mieście. Na przemian spinaj pośladki i rozluźniaj - zacznij od 5 sekund z zegarkiem w ręku. Jak wejdziesz w wprawę zmień je na 15 sekund.

Zobacz też: Pilates kontra streching 


Potem wykonaj podwójny obrót

Najlepiej będzie, gdy Twoje krzesło będzie zawierało podłokietniki i nie będzie zakończone kółeczkami. Złap się wtedy za oba podłokietniki i podtrzymując się na wyprostowanych nogach pod stołem, delikatnie unieś pupę i staraj się przenosić ciężar ciała z jednej strony na drugą. Powtórz 3 razy i usiądź z powrotem. Powtórz 5 razy.


I zakończ spinaczami 

Wykonaj je za plecami po 4-6 serii. Jeśli masz szansę by wstać i rozprostować nogi, spróbuj dosięgnąć kolanem do przeciwstawnego łokcia. Powtórz 5 razy.

Zobacz też: Błędy, które kobiety najczęściej popełniają na siłowni!

Widzisz? Streching nie taki straszny, jakim go malują! A po kilku dniach odczujesz jak bardzo wdzięczne za te chwile oddechu jest Ci Twoje ciało. Powodzenia!


Źródło: LaurenConrad.com

Zdjęcie: Thinkstock


Dodał(a): Magda Zdanowska , Czwartek 16.06.2016 (aktualizacja: 2016-06-15)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar

Zobacz również

×