Jak funkcjonować, gdy spałaś mniej, niż 6 godzin?

Jeśli zdarzyło Ci się zarwać kilka nocy z rzędu, a kolejnego dnia musisz być świeża i promienna, mamy na to kilka rad!

niewyspana.jpg

Jedz mniej węglowodanów

Wszelkie ciasta, słodycze, białe pieczywo, przetworzona żywność- to produkty, które kuszą nas i bardzo nam smakują, jednak ich spożywanie usypia nasz organizm i zdecydowanie nie sprzyja aktywności.

Znajdź sobie rozrywkę

Kiedy w ciągu dnia poczujesz spadek energii, zechce Ci się spać, oddaj się czemuś, co Cię odpręża, co Cię bawi. Na taki zjazd energetyczny sprawdza się wyjście do kina, na spacer czy spotkanie z przyjaciółką.

Ogranicz siedzenie przed komputerem i telewizorem

Jak się okazuje, mózg spowalnia obroty jeszcze bardziej podczas oglądania telewizji, niż podczas snu. Taki stan jest uzależniający, czyli w dużych dawkach odstawienie jest trudniejsze i organizm bardziej się buntuje, męczy, wysila.

Warto zobaczyć: Poranny zastrzyk energii- niezawodne sposoby na pobudkę


Rób to, co lubisz

W przetrwaniu dnia prawie bez snu, na pewno pomaga poświęcenie się czemuś, co sprawia ogromną przyjemność. Jeśli musisz spędzić ten dzień w pracy, zadbaj o to, by była ona przez Ciebie lubiana i byś się w niej nie męczyła.

Fot: Thinkstock

Zobacz też:


Dodał(a): Katarzyna Nowatkiewicz , Poniedziałek 08.08.2016 (aktualizacja: 2016-08-07)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar

Zobacz również

×