Postaw na chronodietę

Wiosna to czas, kiedy zaczynamy intensywnie myśleć o zrzuceniu kilku zbędnych kilogramów, które pozostały nam gratis po zimie. Jeżeli już dziś zaczynasz wyobrażać sobie siebie z idealnym ciałem w modnym bikini na słonecznej plaży - zacznij działać. Proponujemy chronodietę!

Postaw na chronodietę

Postaw na chronodietę



Próbowałaś już wielu diet, jednak żadna z nich nie okazała się strzałem w dziesiątkę? Nie potrafisz podczas odchudzania całkowicie wyeliminować z diety ulubionych przysmaków i przez wiele tygodniu chodzisz rozdrażniona, narażając inne osoby ze swojego otoczenia na pogorszenie nastroju?

Chronodieta jest idealną formą zrzucenia zbędnych kilogramów dla osób, lubią jeść zarówno mięso, jak też ryby, nie wyobrażają sobie, żeby miały całkowicie wyeliminować ze swojego dziennego menu słodycze i nieustannie liczyć zjedzone kalorie.

Kliknij i dowiedz się, jakie po jakie zdrowe przekąski powinnaś sięgnąć między posiłkami!


Autorem diety opartej przede wszystkim na uważnym wsłuchiwaniu się we własny organizm jest doktor Alain Delabos, specjalista do spraw żywienia oraz dyrektor naczelny Europejskiego Instytutu ds. Badań nad Żywienie. Chronidieta polega na zjadaniu posiłków w takich porach, aby ich wartość dla organizmu była jak największa.

Najważniejszym posiłkiem jest śniadanie, które ma nam zagwarantować "kopa" na cały dzień pełen wyzwań i ciężkiej pracy. Podczas przygotowywania śniadania warto postawić na produkty najbardziej tłuste, do których zaliczamy przede wszystkim masło, sery i jaja.

Postaw na chronodietę

Postaw na chronodietę



Kliknij i poznaj regulujące działanie błonnika!

W przypadku obiadu, głównym celem jego zjedzenia jest nasycenie organizmu i zagwarantowanie dobrej formy na całe popołudnie. Nie unikajmy zatem mięsa. Warto przygotować sobie dietetycznego kurczaka, lekkie pulpeciki warzywami lub pieczoną szynkę w sosie pieczarkowym. Wybór zależy tylko i wyłącznie od Was.

Co powinno się natomiast zjadać na podwieczorek? Przede wszystkim produkty bogate w cukier, do których zaliczamy przede wszystkim czekoladę, suszone owoce, a także świeże cytrusy.


Postaw na chronodietę

Postaw na chronodietę





Kliknij i przekonaj się, ile tak naprawdę kalorii ma alkohol!


Kolacja to ten element dnia, z którego najlepiej jest całkowicie zrezygnować lub przygotować coś naprawdę lekkiego. Mogą to być gotowane na parze warzywa, pieczona w folii ryba bez takich dodatków jak pieczone ziemniaki, lub pieczona w piekarniku marchewka (bez dodatku tłuszczu). Kolację jemy do godziny 18:00.



Tekst: Emilia Czaczkowska-Bołtromiuk

Źródło: MilionKobiet.pl

Foto: Thinkstock



Dodał(a): Emilia Czaczkowska-Bołtromiuk , Środa 06.03.2013 (aktualizacja: 2013-03-06)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze (3)

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.
krysia87
nie lubię stosować bardzo określających diet. Jak mam schudnąć to zwyczajnie jem połowę tego co zwykle, rezygnuję z fast foodów i słodyczy i to mi wystarczy. czasem wieczorem wypije figurę noappetait, żeby nie podjadać przed telewizorem ;)
Dodano: 2013-08-23 16:45:34 Zgłoś nadużycie
CarolineC
A nie potrzebuję do tego żadnych specyfików z apteki? bo mnie stać co najwyżej na herbatkę przeczyszczająca za kilka zł ;/
Dodano: 2013-04-15 13:27:26 Zgłoś nadużycie
keczi
gdyby jeszcze ktos mi gotował takie cudeńka to mogłabym jeść ale samej się nie chce robić
Dodano: 2013-03-18 13:41:06 Zgłoś nadużycie

Zobacz również

×