Poznaj 7 prostych kroków, które pomogą Ci schudnąć

Wiele osób próbuje pozbyć się zbędnych kilogramów sięgając po drastyczne diety, w których często nie są w stanie wytrwać. A wystarczy kilka małych kroków, które pomogą nam osiągnąć upragniony efekt. Oto one!

jak schudnąć.jpg

Poznaj 7 prostych kroków, które pomogą Ci schudnąć

Do największych zmian dochodzi się małymi krokami. Tak samo jest z odchudzaniem. Warto zastosować się do kilku naprawdę prostych i "małych" zasad, a można w ten sposób osiągnąć niebywałe efekty. Jeśli konsekwentnie będziesz stosować się do tych kilku kroków, zobaczysz, że Twoje zbędne kilogramy zaczną powoli znikać.

1. Dobre śniadanie

Wyrób sobie nawyk jedzenia śniadania. Badania pokazują, że osoby, które zawsze zjadają dobre śniadanie są mniej narażone na otyłość. Śniadanie dostarcza energii na cały dzień. Najlepiej sięgaj po produkty bogate w białko, gdyż dłużej uwalniają one swoją energię do naszego organizmu, dzięki czemu później odczuwamy głód.

Zobacz też: GWAŁTOWNE ODCHUDZANIE, CZY STOPNIOWA UTRATA WAGI – CO JEST LEPSZE? 

2. Jadaj przy stole

Coraz częściej posiłki zjadamy przed telewizorem, a to bardzo duży błąd. Kiedy jemy i oglądamy nie kontrolujemy ilości zjedzonego posiłku, przez co pochłaniamy znacznie większe porcje jedzenia. Siedząc przy stole jesteśmy skupieni na tym, że spożywamy posiłek i znacznie łatwiej jest nam ocenić i przede wszystkim kontrolować ilość pokarmu, którą dostarczamy do organizmu. 

Zobacz też: HERBATY WSPOMAGAJĄCE ODCHUDZANIE 

3. Po jedzeniu odejdź od stołu

Nie od razu czujemy nasycenie. Nasz mózg potrzebuje około 20 minut na to, by dać nam sygnał o tym, że jesteśmy już najedzeni. Najlepszą metodą na to, by nie najadać się bez sensu jest wstać od stołu, gdy skończysz posiłek. Nie sięgasz wtedy po kolejną porcję, która wcale nie jest Ci potrzebna.

jak schudnąć.jpg

Małymi zmianami możesz zdziałać niebywałe efekty

4. Jedz na mniejszych talerzach

Zacznij nakładać sobie jedzenie na mniejszy talerz niż do tej pory. Choć Twoja porcja się zmniejszy, będziesz mieć wrażenie, że nadal jesz dużo, gdyż jedzenie wypełnia cały Twój talerz. To bardzo prosty, ale skuteczny trik, który pomoże Ci zmniejszyć jedzone porcje.

5. Pij wodę

Pozbądź się z lodówki wszystkich słodzonych soków i gazowanych napojów i zastąp je zwyczajną wodą. Może na początku trudno będzie się przestawić, ale zobaczysz, jak duże efekty przyniesie ta drobna zmiana. Wyeliminowanie nadmiaru przyjmowanych cukrów poprzez odrzucenie gazowanych i słodkich napojów to niezbędny krok do tego, by pożegnać się z nadwagą.

 

6. Walcz ze stresem

Duża ilość stresu wywołuje wzrost kortyzolu w naszym organizmie, co prowadzi do zwiększonego apetytu. Musisz znaleźć odpowiedni dla siebie sposób na stres. Dobry relaks pomoże Ci utrzymać lepszą gospodarkę hormonalną, a co za tym idzie, znacznie łatwiej będzie Ci zwalczyć otyłość.

7. Wysypiaj się

Zaburzenia snu prowadzą do zmian w funkcjonowaniu układu nerwowego, a także uwalnianie hormonów, które mogą zmniejszać uczucie sytości i powodować większy apetyt. Dobry sen jest zatem bardzo istotny i należy zadbać o to, by się prawidłowo wysypiać, jeśli chcemy zmniejszyć swoją wagę.

Zobacz też:

Źródło: Milionkobiet.pl

Foto: Shutterstock.com

Dodał(a): Paulina Lęcznar , Sobota 07.02.2015 (aktualizacja: 2015-02-08)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze (1)

Awatar
Anonim
Dla tych co się odchudzają proponuje włączyć do kuracji figurena slim, po tym jak włączyłam ten preparat moje odchudzanie znacznie przyśpieszyło
Dodano: 2015-11-18 12:26:12 Zgłoś nadużycie

Zobacz również

×