Rzeczy, które możesz zrobić w nocy, aby poranek był łatwiejszy

Nawet jeśli jesteś jednym ze szczęśliwych rannych ptaszków, nie ma wątpliwości, że jako kobieta współczesnego świata, czasami padasz ofiarą porannego chaosu. Niektóre poranki mogą Cię przytłoczyć, zwłaszcza jeśli jesteś pracującą mamą. Zobacz, jak osiągnąć spokojne poranne godziny przeznaczone dla Ciebie i Twojej rodziny.

iStock-480396252.jpg

Używaj aplikacji monitorującej sen

Umieszczając telefon pod poduszką, umożliwisz mu analizowanie jakości Twojego snu.  Dzięki temu nie ustawiasz kolejnych drzemek w budziku, a budzisz się dokładnie wtedy, kiedy telefon uruchomi budzenie. Jak to możliwe? Aplikacja analizuje sen na podstawie Twoich ruchów, dostosowując je do różnych faz snu. Dzięki temu uruchamia budzik wtedy, kiedy jesteś w jego najsłabszym etapie.  Ludzie korzystający z tego typu aplikacji, zgłaszają lepsze samopoczucie.  Warto również dodać, że choć aplikacje do pomiaru snu nie są stuprocentowo dokładne, dzięki nim ludzie lepiej dostosowują się do swoich rytmów okołodobowych. 


Przekup się

W optymalizacji porannych chwil pomoże również praca nad nocnymi grzeszkami. Spróbuj zamienić nocne przyjemności na poranne nagrody. Innymi słowy, jeśli kolejny raz masz ochotę oglądać serial do późnych godzin nocnych, pomyśl, że możesz to zrobić rano podczas przygotowania zdrowego śniadania.  Dzięki temu pomijasz niezdrowy wieczorny nawyk, a zyskujesz fantastyczne chwile rano. To da Ci dodatkową motywację. 


Posprzątaj mieszkanie

Okazuje się, że 15 minut sprzątania przed snem, pomoże  Ci poczuć się lepiej rano. Nikt nie lubi budzić się w bałaganie. Kiedy doświadcza się czegoś takiego, jak uporządkowany dom, cały świat staje się jaśniejszy. Nadal chcesz budzić się w chaosie? To Ty decydujesz.


Nie planuj

Przygotowania i planowanie kolejnych dni należy porzucić przed snem. Dzięki ocięciu natrętnych myśli zrelaksujesz się i obudzisz wypoczęta. Eksperci zalecają, aby wyłączać się co najmniej godzinę przed snem. 


Pisz dziennik

Każdego dnia przed snem upewniaj się, że w pobliżu Twojego łóżka znajduje się notes i coś do pisania. Skrupulatne prowadzenie dziennika to fantastyczne antidotum na niepożądane myśli pojawiające się przed snem.  Pozwól, aby płynęły na papier i uspokój głowę. Dzięki temu Twój sen przyniesie jeszcze lepsze rezultaty dla Twojego organizmu


Zdjęcie: iStock


Dodał(a): Małgorzata Rosiak , Poniedziałek 22.05.2017 (aktualizacja: 2017-05-22)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze (2)

Awatar
Anonim
moim sposobem na dobre rozpoczęcie dnia jest zrobienie sobie śniadanka po królewsku i pół szklanki naturalnego soku tłoczonego np z żurawiny (w aptekach jest super seria soki świata oleofarm). Od razu czuć ten przypływ witamin i mocy do działania :)
Dodano: 2017-05-30 10:12:35 Zgłoś nadużycie
Anonim
wszędzie piszą, żeby nie kłaść komórki nawet na stoliku nocnym, a Wy każecie pod poduszkę wkładać? no, chyba Was pogięło...
Dodano: 2017-05-23 18:40:01 Zgłoś nadużycie

Zobacz również

×