Skup się

Coraz trudniej nam się skoncentrować, zapominamy, robimy po kilka rzeczy na raz. Na szczęście odpowiednia dieta może wspomóc pamięć i pozytywnie wpłynąć na koncentrację.

Skup się

Skup się

Wystarczy zadbać o to, aby nie zabrakło w niej węglowodanów. Ziemniaki, makaron, pieczywo czy płatki zbożowe spożywane regularnie to gwarancja, że naszemu organizmowi nie będzie brakowało glukozy.

Właśnie jej niedobór może prowadzić do zaburzeń koncentracji, nastroju i snu. Glukoza stanowi źródło energii dla mózgu.

Najlepiej jeść węglowodany złożone. Dzięki temu, że ich wchłanianie się z przewodu pokarmowego trwa długo, mózg ma zapewnioną odpowiednią dawkę energii na kilka godzin.

Przeczytaj również:

Pij z głową

5 zasad wyboru parówek

Mięso z grilla szkodliwe dla zdrowia?





Dodał(a): Małgosia Grygiel , Czwartek 12.07.2012 (aktualizacja: 2012-07-12)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.

Zobacz również

×