Trening

Ważnym dopełnieniem diety są proste ćwiczenia na mięśnie brzucha. Ich wykonanie zajmie ci najwyżej kwadrans. Gimnastykuj się co drugi dzień, zaczynając od krótkiej rozgrzewki: podskoków, skłonów i skrętów tułowia.

Trening


Ćwiczenie 1


Połóż się na plecach. Wolno podnoś tułów, jednocześnie siłą mięśni brzucha unosząc proste nogi. Dla ułatwienia chwyć się za uda. Wytrzymaj, licząc do 10. Powtórz 5 razy.

Trening


Ćwiczenie 2

Zegnij nogi i unieś je mocno, napinając mięśnie brzucha. Z nogami w górze powoli unoś tułów i również wolno go opuszczaj. Zrób 8 takich brzuszków w 5 seriach.

Trening


Ćwiczenie 3


Dłonie spleć za głową, nogi zgięte i uniesione. Teraz na zmianę raz prawym łokciem dotykaj lewego kolana, raz lewym łokciem – prawego. Powtórz 10 razy. Odpocznij i jeszcze raz wykonaj całą serię.


Trening


Dodał(a): Redakcja , Czwartek 24.02.2011 (aktualizacja: 2011-07-12)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.

Zobacz również

×