Tylko godzina ćwiczeń

Ostanie badania udowadniają, że wystarczy jedynie godzina ćwiczeń tygodniowo, aby wspomóc pracę aktywności genów odpowiedzialnych za lepszą pracę mięśni i spalanie tłuszczu.

141179026.jpgRozruszaj mięśnie odpowiedzialne za spalanie

Jeżeli trudno Ci znaleźć czas na trening, należy to jak najszybciej zmienić.  Na nic zdają się wymówki, że potrzeba na to masę czasu i jest to niemożliwe w tak napiętym grafiku. Naukowcy odkryli, że nawet kilka minut wysiłku dziennie to dla mięśni lekcja sprawniejszego funkcjonowania. Wszystko to za sprawą zmian zachodzących w molekułach DNA, które są odpowiedzialne za ruch.

Sprawdź, o co tak naprawdę chodzi w fitnessie- kliknij tutaj!

2eaf1b7d5dc3c3fb89d7a98929c0b411_b673e0.jpg

To wszystko oznacza, że już po niewielkim wysiłku jesteśmy w stanie pobudzić geny, co pozwoli na szybsze przystosowanie mięśni do ćwiczeń fizycznych. Zwiększy to ich wydajność i przyśpieszy metabolizm cukrów i tłuszczy.

Dowiedz się, czy środki odchudzające działają- kliknij tutaj!

Foto: ThinkStock




Dodał(a): Paulina Lipska , Poniedziałek 22.10.2012 (aktualizacja: 2012-10-22)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze (3)

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.
grazynkaszapolowska
ja najbardziej lubię aerobik i przy tym zostanę - trochę skakania, trochę tańczenia robi mi najlepiej. łykam ostatnio przed zajeciami figurę extraslim, to daje mi kopa i mogę ćwiczyć z póltorej godziny.
Dodano: 2013-06-09 10:54:16 Zgłoś nadużycie
dariaewaagata
U mnie- ruch jest wpisany w każdy dzień. Zimą trudno ruszyć tyłek na wieczorny jogging, ale wtedy rower stacjonarny to zbawienie :)
Dodano: 2013-02-10 17:06:12 Zgłoś nadużycie
Laura
Tylko jak się zmobilizować. Nie lubię ćwiczyć, wolę biegać.
Dodano: 2013-02-08 23:39:05 Zgłoś nadużycie

Zobacz również

×