Zdrowe odżywianie w biurze i podróży

W czasie podróży, a także w pracy ciężko utrzymać prawidłową dietę, dlatego też z pomocą przychodzą nam zdrowe przekąski. Zobaczcie, na które warto zwrócić uwagę.

Zdrowe odżywianie w biurze i podróży

Zdrowe odżywianie w biurze i podróży

Zwłaszcza poza domem, czyli w biurze i podróży potrzebujemy szybkiej dawki energii, która da nam siły i chęć do działania na długo - w końcu nie warto tracić życia na spadek formy. Jej źródło stanowią odpowiednio dobrane posiłki, które nie tylko dostarczają niezbędnych składników odżywczych i minerałów, ale przede wszystkim dodają sił motywujących do działania. Ponadto nie ma co ukrywać, że lubimy co jakiś czas sięgnąć po słodycze, które jak wiadomo, niekorzystnie wpływają na nasza figurę, zatem doskonałym substytutem są suszone warzywa oraz owoce, które zawsze możecie zabrać chociażby do kieszeni bez obaw, że zostaną uszkodzone i zabrudzą ubranie.

Jeżeli jesteśmy w długiej podróży, czy to biznesowej, czy np. na górskiej wycieczce, doskonale sprawdzi się jogurt naturalny, który skutecznie ugasi nasze pragnienie, jednocześnie dostarczając niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania składników, a za sprawą swojego uniwersalnego opakowania, jakim jest butelka, bez problemu możemy go zapakować do chociażby plecaka, czy ustawić w uchwycie w samochodzie.

Zobaczcie nasze propozycje zdrowych posiłków w pracy i podróży

Zdrowe odżywianie w biurze i podróży

Zdrowe odżywianie w biurze i podróży

Danone, Jogurt naturalny

Cena:
ok. 2, 09 zł


Zdrowe odżywianie w biurze i podróży

Zdrowe odżywianie w biurze i podróży

Puffins, Ananas puffingowany

Owoce ananasa są pocięte w niewielkie kawałki i poddanych unikatowemu procesowi puffingu, dzięki któremu owoc traci wodę i staje się chrupiący, jednocześnie zachowując kształt, wielkość, aromat oraz smak i co najważniejsze, całe bogactwo wszystkich naturalnych wartości witaminowych i odżywczych.

Cena: ok. 10 zł


Zdrowe odżywianie w biurze i podróży

Zdrowe odżywianie w biurze i podróży

enerBiO mieszanka orzechów i żurawiny

Cena: ok. 10.99 zł



Zdrowe odżywianie w biurze i podróży

Zdrowe odżywianie w biurze i podróży

Sonko, Chipsy błonnikowe o smaku szpinaku

Cena:
ok. 3 zł



Zdrowe odżywianie w biurze i podróży

Zdrowe odżywianie w biurze i podróży

Bakalland, BA!

Batonik zbożowy, idealny nawet do kawy.

Cena: ok. 2, 50 zł

Zobaczcie także:



Źródło: MilionKobiet.pl
Foto: Mat. prasowe/ Shutterstock



Dodał(a): Agnieszka Pulikowska , Wtorek 08.07.2014 (aktualizacja: 2014-07-08)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze (2)

Awatar
eRzecznikMagneb6
Wysokie stężenie magnezu (powyżej 100 mg) zawierają następujące produkty spożywcze: kakao, czekolada, mleko, biały ser, kukurydza, pełne ziarna żyta i pszenicy; orzechy, migdały i suszone owoce. Nieco niższe stężenie (od 25 gram do 100 gram) zawiera chleb, ryby, mięso, jaja, kapusta i kasze.
Dodano: 2014-07-10 20:37:00 Zgłoś nadużycie
Anonim
Ciekawe, ale ostatnio chyba muszę zacząć jeść coś z większą zawartością magnezu. Poczytałem i wygląda na to że mam niedobory;) Ale chyba te propozycje zawierają wystarczająco dużo tego elementu?
Dodano: 2014-07-09 15:57:16 Zgłoś nadużycie

Zobacz również

×