Jedz jak olimpijka!

W tym roku polskie olimpijki przyciągają wzrok kibiców z całego świata. Idealne figury i kapitalną formę zawdzięczają połączeniu sportu ze zdrową dietą. Zobacz, jak możesz wzbogacić swoją dietę, aby czuć się i wyglądać jak olimpijka!

iStock_23405683_SMALL (1).jpg

ŚNIADANIE

Joanna Jóźwik reprezentantka Polski w lekkiej atletyce, na śniadanie przygotowuje zdrowy i lekki posiłek. Komosa ryżowa, którą olimpijka łączy z mango, cynamonem i orzechami nerkowca idealnie sprawdza się w diecie odchudzającej. Zawiera duże ilości białka i błonnika, który daje poczucie sytości. Białko pobudza metabolizm i pozwala szybciej spalać kalorie.

LUNCH

26-letnia Natalia Partyka, nasza tenisistka stołowa, pomimo młodego wieku bierze udział już w swojej trzeciej olimpiadzie. Polskę reprezentowała również w Pekinie i Londynie. Na swoim Instagramie pokazuje przepysznie wyglądające frytki z selera. Jeżeli jesteś na diecie, ale ciągle myślisz o tłustych przekąskach, postaw na ich zdrowe zastępstwo! Porcja frytek z selera ma zaledwie 25 kalorii! Pokrojonego w słupki selera wymieszaj z oregano, bazylią, curry, ostrą papryką, solą i odstaw do lodówki na około godzinę. Selera możesz delikatnie pokropić oliwą. Piecz frytki w piekarniku nastawionym na 180 stopni przez około 30 min. Prawda, że smaczne?

OBIAD

Kinga Kołosińska - reprezentantka Polski w siatkówce plażowej oraz jej partnerka z teamu Monika Brzostek zachwycają swoimi idealnymi figurami. Niejedna kobieta zastanawia się, na czym opiera się ich dieta. Na profilu Instagramowym siatkarki uchyliły rąbka tajemnicy, bowiem wybrały się ze swoim trenerem na zdrowy obiad. Składał się z kurczaka, ryżu i sałatki. Jeżeli nie masz czasu przygotować czegoś bardziej wymagającego, wzbogać ryż kolorową sałatką z suszonymi pomidorami i kurczakiem. Pamiętaj, że niezależnie od tego, na jakiej jesteś diecie, powinnaś się ruszać. Aktywność fizyczna poprawi metabolizm, zrelaksuje i wytworzy hormony szczęścia.

KOLACJA

Kolumbijską arepę w zdrowym wydaniu uwielbia Maja Włoszczowska, reprezentanta Polski w kolarstwie górskim. Arepa to rodzaj małej tortilli przygotowanej z mąki kukurydzianej. Najfajniejszą zabawę przy przygotowaniu tego dania stanowią dodatki. Wspaniałym uzupełnieniem arepy będą mango, truskawki i orzechy brazylijskie.

SOKI

Dietę zawsze warto wzbogacać o zdrowe soki. Przepiękna kolarka szosowa, Kasia Niewiadoma pije smoothie z buraków. Połączony z jabłkiem wspaniale oczyści organizm z toksyn i doda energii na cały dzień!

Zdjęcie: iStock


Dodał(a): Zosia Brzezicka , Niedziela 21.08.2016 (aktualizacja: 2016-08-21)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze (1)

Awatar
Anonim
Fajny pomysł na dietę :) A co powiecie na to jak dołączę do tego ćwiczenia nahttps://www.hop-sport.pl/rowery-treningowe/?
Dodano: 2016-08-23 09:17:56 Zgłoś nadużycie

Zobacz również

×