Okiełznaj wieczorny apetyt

Biegasz, głodzisz się, chcesz schudnąć. Twój plan upada jednak każdego wieczoru. Wtedy gdy wracasz do domu i przyklejasz się do lodówki. Co robić? Na pytanie fanki adidas Running Polska odpowiada Katarzyna Biłous, dietetyk.

kolaz.jpg

Okiełznaj wieczorny apetyt


W dzisiejszych czasach brak możliwości zjedzenia normalnego obiadu w pracy wydaje się standardem. Wieczny pośpiech, nagłe projekty oznaczone przeraźliwym ASAP (skrót z j. ang. – jak najszybciej) oraz brak miejsca do przygotowania swojego posiłku (chociażby mikrofalówka i czajnik) to skuteczne czynniki uniemożliwiające zachowanie zasad zdrowego żywienia.


Zaplanuj swój jutrzejszy dzień

Postaraj się wcześniej przewidzieć jak będzie wyglądał Twój dzień. Zastanów się, o której musisz wstać, tak by bez pośpiechu zjeść pożywne śniadanie. Aby dokładnie określić swoje menu ustal, w której części dnia wybierać się będziesz na trening, przemyśl co chciałabyś zjeść następnego dnia i wybierz się na zakupy. Zrób obiad na 2 dni, dzięki czemu zaoszczędzisz czas i zapasy swojej lodówki. Po powrocie z pracy szybko odgrzejesz pożywny obiad, eliminując podjadanie lodówkowych zapasów.


W pracy zjedz wygodnie

Podczas godzin swojej pracy znajdź czas na dwa szybkie posiłki – drugie śniadanie i lunch. To nie musi być skomplikowana potrawa. To, co zjadasz musi być wygodne w jedzeniu oraz nie wymagające przygotowania (bez talerza, sztućców). Przykładem takich szybkich i zdrowych przekąsek mogą być wcześniej obrane i pokrojone pomarańcze, jogurt pitny, kanapka lub bakalie.



Chcesz przeczytać więcej rad? Pełny artykuł znajdziesz TUTAJ!


Katarzyna Biłous, ekspert adidas – dietetyk

Okiełznaj wieczorny apetyt

Okiełznaj wieczorny apetyt



Źródło/Foto: Mat. prasowe

Dodał(a): Magdalena Tokarczyk , Poniedziałek 09.12.2013 (aktualizacja: 2014-01-29)

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.

Zobacz również

×