Wypracuj sobie zgrabne nogi!

Zgrabne, kształtne i smukłe nogi to atrybut każdej kobiety. Mężczyźni bardzo lubią tę część kobiecego ciała, szczególnie jak odsłaniamy ją latem w kusych sukienkach. Do lata jeszcze daleko, ale Ty już dziś rozpocznij starania o zgrabne nogi. Zobacz co robić, aby osiągnąć ten cel!

Wypracuj sobie zgrabne nogi!

Wypracuj sobie zgrabne nogi!

Co zrobić, by nogi były smuklejsze, zgrabniejsze, lekko umięśnione, a skóra jędrniejsza? Odpowiedź jest prosta: ćwiczyć! Nie musisz wylewać z siebie siódmych potów, by tego dokonać i spędzać kilka godzin na siłowni. Podpowiemy Ci jakie ćwiczenia sprawią, że Twoje nogi nabiorą fajnych kształtów, a Ty będziesz tylko szukać okazji, aby je z dumą prezentować.

Bieganie

Mało która aktywność fizyczna tak znacząco wpływa na poprawę kondycji nóg. Bieganie przede wszystkim wspaniale kształtuje nam łydki: wysmukla je, ujędrnia, zarysowuje delikatne mięśnie. Ponad to super wpływa na pośladki - unosi je i nadaje seksowny kształt. Oprócz tego, że nasze nogi zyskują wymarzony kształt, stają się wzmocnione, co przydaje się na co dzień.

Jazda na rowerze

To wspaniały sposób na perfekcyjne nogi! Jazda na rowerze kształtuje i ćwiczy przede wszystkim nasze uda i pośladki, łydki pracują w mniejszym stopniu. Jeśli Twoje uda pozostawiają wiele do życzenia, a skórka pomarańczowa zadomowiła się na nich na dobre, wskakuj na rower! To Twój ogromny sprzymierzeniec w walce z cellulitem.

Jazda na rolkach

Jeżdżąc na rolkach kształtujesz cale nogi plus ujędrniasz swoje pośladki. Jak widać, to nie tylko dobra zabawa, ale także doskonała okazja by ukształtować swoje nogi. Podobnie jak jazda na rolkach działa jazda na łyżwach - zima za pasem, szykuj się więc powoli do sezonu!

Jazda na nartach

Zima już niedługo, dlatego też będziesz miała doskonałą okazję do tego, aby dbać o swoje nogi także podczas zimowych szaleństw. Narty wpływają doskonale na kondycję nóg, przede wszystkim solidnie je wzmacniając. Jeśli marzysz o zgrabnych nogach, koniecznie spróbuj nart!

Pływanie

To taka dyscyplina, która tak naprawdę kształtuje całe nasze ciało, dlatego też gorąco wam ją polecamy. Wpływa też bardzo pozytywnie na nogi. W wodzie nie czujesz kompletnie żadnego obciążenia, dlatego też trening należy do bardzo przyjemnych, a na efekty naprawdę nie trzeba długo czekać.

Maszerowanie

Jak widzisz, nawet zwykły marsz może zdziałać cuda! Polecamy abyś wykonywała go w szybszym tempie - wtedy spalasz tłuszcz, a mięśnie szybciej się kształtują. Znasz Nordic Walking? Jeśli nie, gorąco zachęcamy Cię do wypróbowania tej aktywności. Spacer z kijkami super wpływa na naszą kondycję!

Wchodzenie po schodach

Marzysz o zgranych nogach, a notorycznie korzystasz z windy? To błąd! Korzystaj ze schodów. Super kształtują nogi, wzmacniają i wyrabiają mięśnie oraz podnoszą pośladki.

Jeśli jesteś zwolenniczką klubów fitness i nie lubisz ćwiczyć na zewnątrz, korzystaj z bieżni, steppera, rowerka stacjonarnego, rób przysiady, bądź zapisz się na lekcje tańca. Jak widzisz, jesień nie usprawiedliwia lenistwa! Zacznij ćwiczyć już dziś, a efekty zobaczysz szybciej niż Ci się wydaje.

Źródło: MilionKobiet.pl
Foto: Thinkstock




Dodał(a): Agnieszka Podgórska , Poniedziałek 18.11.2013 (aktualizacja: 2014-01-29)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.

Zobacz również

×