3 sekrety dietetyczne, których nie zdradzi Ci lekarz

Zrzucenie kilku kilogramów w wyobrażeniu wielu kobiet jest niemożliwe bez przejścia odpowiednich tortur. Takie myślenie wrzuca w wir błędnego koła kobiety na całym świecie i powoduje problem z dążeniem do nieistniejącego ideału. A w diecie chodzi przede wszystkim o to, aby była zdrowa, a nie szkodliwa.

iStock-497687612.jpg

niezdrowe "Zdrowe jedzenie"

Wydaje Ci się, że przytyłaś? Jak to możliwe, przecież odżywiałaś się zdrowo? Winowajcą tego problemu może być właśnie tzw. zdrowe jedzenie. Jeśli codziennie na śniadanie zjadasz musli, musisz wiedzieć, że zawiera ogromne ilości cukru. Dodatkowo często obfituje w orzechy, które same w sobie są mądrą przekąską, bogatą w antyoksydanty, ale zawierają duże ilości kalorii. Niestety podobną pułapkę mogą ukrywać również owoce. Czy wiedziałaś, że banany i winogrona mają największą zawartość cukru ze wszystkich owoców? Rozwiązaniem jest niewielkie przekształcenie menu. Wymień musli na migdały, a banany na jagody. Pamiętaj, że nawet z najzdrowszymi produktami można przesadzić, dlatego w diecie ważny jest również umiar. 

Twoje jeansy mówią więcej niż waga

Czujesz frustrację, ponieważ od kilku tygodni ćwiczysz codziennie i nie widzisz różnicy na wadze? Twoje jeansy i stara koszula powiedzą Ci więcej o słuszności Twojego wysiłku, niż waga. To właśnie one są pierwszą oznaką Twojego sukcesu! Nawet jeśli jesteś na diecie, zanim stracisz pierwsze kilogramy, najpierw zanotujesz wynik na centymetrze, którym mierzysz obwód poszczególnych części ciała.


Sprawdź, czy należysz do grupy skinny fat

Wiele kobiet słyszało o tym pojęciu, ale niewiele rozumie ryzyko z niego wynikające.  Opisuje ludzi, których waga utrzymuje się na prawidłowym poziomie, a problemem jest nadmierna ilość tłuszczu zgromadzana w okolicach brzucha i narządów wewnętrznych. Jeśli należysz do tej grupy, powinnaś jak najszybciej skonsultować się z lekarzem, ponieważ będąc skinny fat, jesteś narażona na cukrzycę, choroby serca oraz nerek! Najskuteczniejszym sposobem na wydostanie się z grupy ryzyka, jest połączenie odpowiedniej diety i ćwiczeń. Wyeliminuj ze swojego menu wszystkie słodkie napoje gazowane, soki i ketchup. Zastąp je warzywami i owocami. 20 minut intensywnego treningu interwałowego trzy razy w tygodniu, powinno pomóc Ci poradzić sobie z tym problemem. Poza tym nie zapominaj o regularnej aktywności fizycznej każdego dnia!

Zdjęcie: iStock


Dodał(a): Małgorzata Rosiak , Sobota 25.02.2017 (aktualizacja: 2017-02-25)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze (1)

Awatar
Anonim Dodano: 2017-03-02 15:34:22 Zgłoś nadużycie

Zobacz również

×