Czego nie powinnaś jeść przed ćwiczeniami?

Oto lista zakazanych posiłków przed wyjściem na siłownię!

ThinkstockPhotos-505849982.jpg

Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z ćwiczeniami, powinnaś znać podstawy jedzeniowe. Np. faktem jest, że banan przed bieganiem będzie dobrą przekąską, która naładuje Cię energią i nie pozwoli Twoim mięśniom popaść w stany kataboliczne. Powinnaś też wiedzieć, że pierś z kurczaka jest dobrym budulcem dla mięśni. Poza tymi, które powinnaś jeść, są też rzeczy, których absolutnie powinnaś unikać przed treningiem. Oto Twoja lista zakazanych przyjemności!

Zobacz też: Zalety treningu w domu 


BATONIK PROTEINOWY

Wiem, to jedyna sensowna przekąska na siłowni. I jeszcze smakuje tak dobrze! A wiesz dlaczego? Ponieważ większość z nich posiada mnóstwo cukru. Tak naprawdę to batoniki dietetyczne tylko z nazwy. Cukry nie dość, że dodają Ci kilogramów, to jeszcze wprawiają Cię w stan ospałości, który z pewnością nie pozwoli Ci dotrwać do końca zajęć.


ZIELONE WIELOLISTNE

Czyli sałaty, szpinaku, roszponki czy brokuł. Dlaczego? Każda z nich powoduje gazy, których, jak sądzimy, wolałabyś uniknąć na pełnej sali podczas zumby. Jeśli jednak koniecznie chcesz zjeść trochę zielonych dobroci przed siłownią, zblenduj je i wypij w formie koktajlu. Pomiń mleko i jogurt.

Polecamy: Trening z głową


AWOKADO

Przed treningiem - nigdy, jednak spokojnie możesz zjeść je po treningu. Dobre tłuszcze zawarte w awokado wolno się trawią, co średnio rokuje przed wysiłkiem.


HUMMUS

To samo co wyżej - dłuższe trawienie sprawia, że hummus nie tylko powoduje gazy, lecz także po siłowni możesz odczuwać ból w brzuchu. W najgorszej sytuacji możesz mieć także mdłości po cięższym treningu.


COKOLWIEK OSTREGO

Biegunka i wymioty to nie jedyne co może Cię spotkać po zjedzeniu ostrego posiłku. Poruszenie tego wszystkiego w brzuchu może się skończyć nieprzyjemnie, także nie polecamy.

Przeczytaj też: 5 błędów w diecie. Jeśli je popełniasz zamiast chudnąć, będziesz tyć 


COKOLWIEK SMAŻONEGO

Ociężałość, ból w piersiach i w okolicach żołądka i niestrawność po każdej smażonej rzeczy to kolejne nieprzyjemności, które mogą Cię czekać. Odłóż je na później. Albo najlepiej na jutro.


Źródło: Purewow

Zdjęcie: Thinkstock


Dodał(a): Anna Guzek , Wtorek 31.05.2016 (aktualizacja: 2016-05-31)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze (2)

Awatar
Anonim
Cóż za kryptoreklama ;D
Dodano: 2016-06-07 13:27:32 Zgłoś nadużycie
Anonim
Przy odchudzaniu ważne jest by dostarczać dużo błonnika. Ja sobie dosypuję do jedzenia taki w proszku. Można go kupić w onlinowym sklepie oleofarm24
Dodano: 2016-05-31 19:06:50 Zgłoś nadużycie

Zobacz również

×