Zobacz, jak zorganizować kuchnię, aby zrzucić zbędne kilogramy

Jeśli desperacko pragniesz zrzucić kilka kilogramów, ale nie czujesz się podekscytowana na widok swojej sałatki, odpowiednia organizacja kuchni może Ci w tym pomóc!

iStock-491827164 (1).jpg

Według ekspertów istnieje wiele prostych trików organizacyjnych, które mogą pomóc schudnąć, bez podejmowania żadnej diety. Okazuje się, że w tym przypadku kluczowe znaczenie może mieć położenie talerzy oraz miski wypełnione owocami. Dietetycy zdecydowali się zdradzić, jakie proste zmiany mogą powstrzymać Cię przed objadaniem się.

To, co masz w kuchni i gdzie umieszczasz poszczególne elementy, ma bardzo duży wpływ na Twoją codzienną dietę. Jako istoty pełne nawyków, możemy poruszać się po kuchni zupełnie nieświadomie, podjadając coś z lodówki, czy podskubując słodycze. To, co widzimy w zasięgu ręki i to, co jest łatwo dostępne, ma bezpośredni wpływ na wygląd talii, zatem organizując lodówkę, pamiętaj, aby zdrową żywność umieszczać na półce, na którą wzrok, zaraz po otwarciu lodówki, pada pierwszy. Świeże owoce i niesamowite kolory warzyw będą fantastyczne na dobry początek. Co widzi oko, tego chce brzuch, więc każdego dnia upewniaj się, że Twoja lodówka jest pełna kuszących warzyw i owoców!

Do jedzenia używaj pięknie zaprojektowanych, małych talerzy. To działa za każdym razem. Na małych talerzach porcje wydają się większe, a ich zdobienie odciąga umysł od uczucia głodu. Większe talerze przenieś na półki kuchenne, które znajdują się najniżej. Nie będziesz czuła pokusy, aby po nie sięgać i nakładać większe porcje.

Zainwestuj w piękne sztućce i wyjątkowe akcesoria stołowe. Nawet jeśli posiłek spożywasz w samotności, doświadczanie otoczenia pomoże Ci spowolnić jedzenie. Sprzęt do robienia smoothie nie powinien znikać z blatu i być ciągle w zasięgu ręki, gotowy do użycia. Jeśli będziesz go widziała codziennie rano, bardziej prawdopodobne, że zostanie wykorzystany. Dodaj kilka pysznych składników odżywczych do swojego smoothie, to wspaniale pobudzi Twój metabolizm na cały dzień.

Rozstaw miski wypełnione owocami w różnych pomieszczeniach, a w szczególności w kuchni. Za każdym razem, kiedy na nie spojrzysz, otrzymasz wizualne przypomnienie o ich zjedzeniu. Jeśli zaopatrzysz swoją kuchnię w fajne szklanki do smoothie, z pewnością będziesz chciała pić je częściej!

Uzupełnij szafkę z przyprawami i ziołami. Są wspaniałymi przeciwutleniaczami, dlatego należy pamiętać o dodawaniu ich do posiłków oraz koktajli. Zioła wspomagają odporność oraz spalanie tkanki tłuszczowej. Wymień mrożone mięso na mrożone jagody. Żywność na bazie roślin jest najlepszym sposobem do przejścia w długoterminowy zdrowy tryb życia. Kup śliczne słoiczki i wypełnij je fasolą, ciecierzycą i soczewicą.

Zdjęcie: iStock


Dodał(a): Małgorzata Rosiak , Piątek 13.01.2017 (aktualizacja: 2017-01-13)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze (1)

Awatar
Anonim
Wtrącę swoje spostrzeżenie i radę dla tych co się odchudzają. Od miesięcy walczę z nadwagą i nic mi nie pomagała dopiero jak zastosowałam naturalny preparat figurena slim razem z dieta moje odchudzanie w końcu nabrało rozpędu i już schudłam 6 kg w miesiąc. Polecam
Dodano: 2017-01-16 14:55:14 Zgłoś nadużycie

Zobacz również

×