Zobacz, co powinnaś jeść w sytuacjach stresowych

Zapewne niejedna z was ma za sobą sytuacje, w których najchętniej sięga po czipsy, czy inne niezdrowe przekąski w celu odreagowania stresu. Sprawdźcie, co warto jeść, aby naprawdę poprawił się wasz stan psychiczny.

Zobacz, co powinnaś jeść w sytuacjach stresowych

Czy zdarzyło się wam sięgać po niezdrowe, szybkie przekąski w czasie sytuacji, które wywierały w was ogromne napięcie? Są jednak inne produkty, po które możemy sięgnąć w czasie stresu, a ich ewidentnym plusem jest to, że naprawdę zmniejszają napięcie, a poza tym nie wywierają aż tak negatywnego wpływu na naszą figurę.

Awokado


To nie tylko doskonały owoc w czasie odchudzania. Okazuje się, że zawiera witaminy z gr. B, które są znane ze swoich antystresowych właściwości. Możemy z niego zrobić np. guacamole, ale doskonale sprawdzi się również jedzony np. łyżeczką.

Czekolada i morele

Fakt, ma wiele kalorii, ale jednocześnie zawiera dużo potasu i magnezu, które odpowiadają za zmniejszenie skurczów mięśni, dlatego po jej spożyciu wyraźnie się rozluźniamy. Najlepiej sięgnąć po jej mleczną wersję, bez żadnych dodatków. Morele również charakteryzują się dużą zawartością potasu i są idealną przekąską np. w czasie stresującego dnia w pracy.



Szpinak

Można z niego wyczarować pyszne sałatki i obiady, a przy tym zawiera duże dawki magnezu, które pomagają w rozluźnieniu mięśni.

Owsianka

Płatki owsiane zalane mlekiem to ogromne źródło błonnika, magnezu, wapnia. Ponadto wspomagają one organizm w wytwarzaniu serotoniny.

Maliny

Te niepozorne owoce skutecznie podnoszą zaspokajają pragnienie cukru w organizmie, a poza tym zawierają wiele przeciwutleniaczy oraz wit. C, która poprawia nasz wygląd i odporność.


Co jecie w sytuacjach stresowych?



Zobaczcie także:



Źródło: MilionKobiet.pl
Foto: Shutterstock




Dodał(a): Agnieszka Pulikowska , Wtorek 13.01.2015 (aktualizacja: 2015-01-14)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar

Zobacz również

×