Nie możesz przytyć? Poznaj 4 niezawodne rady dla chudzielców!

Chcesz przybrać na wadze, nie niszcząc przy tym swojego zdrowia? Zobacz, jak to zrobić!

jakprzytyc.jpg

Zazdrościsz koleżankom pięknych, kobiecych kształtów, jednak mimo ciągłego jedzenia, nie możesz przytyć? Być może bierzesz się za to w zły sposób! Wszędzie możemy znaleźć poradniki na temat diety-cud, dzięki której łatwo zrzucimy kilka kilogramów, jednak sprawa jest nieco trudniejsza kiedy dotyczy przybrania na wadze. Oto 4 wskazówki dla chudzielców:

1.Popraw apetyt! Wydaje Ci się, że już więcej nie możesz zjeść? Wszystko jest kwestią Twojego apetytu, który możesz poprawić stosując pewne triki. Przed każdym posiłkiem wypijaj szklankę soku owocowego- zawarty w nim cukier sprawi, że poprosisz o dokładkę obiadu. Podobne właściwości mają mandarynki, jabłka i grejpfruty.

2.Pij wodę! Postaraj się dostarczać organizmowi przynajmniej litr wody dziennie. To właśnie ona bierze udział w rozprowadzaniu substancji odżywczych po całym organizmie. Niedobór wody może się objawiać nagłym spadkiem wagi.

3.Unikaj pustych kalorii... Zwracaj uwagę na jakość spożywanych posiłków. Możesz jeść bardzo dużo, jednak jeśli Twoje posiłki składają się z czipsów i fast foodów, nie zbudujesz w ten sposób masy mięśniowej. No chyba, że zależy Ci na jak największej ilości niezdrowego tłuszczu. Zamień szkodliwe przekąski na pełnoziarniste batoniki i owoce. Ogranicz również alkohol, który dostarcza pustych kalorii. Łącz białka z węglowodanami.

4.Ćwicz.Dobrze skomponowany program treningowy pozwoli Ci szybko zbudować mięśnie. Pamiętaj, że trening nie musi być niezwykle intensywny- ważne, żebyś wykonywała go systematycznie. 

Zdjęcie: iStock