Co powiecie na nową znajomość dzięki kawie?

Nie, to nie żart. To wszystko za sprawą nietypowej kampanii Nestle. Sprawdźcie szczegóły.

W Berlinie kawa łączyła ludzi

Wy także nie wyobrażacie sobie poranka bez kawy? Co powiedzielibyście na dostanie kubka tego aromatycznego napoju w ramach poznania nowej osoby? 

Należąca do rodziny Nestlé marka Nescafé zachęcała nieznajomych w Berlinie do poznania się przy kawie. W ramach nietypowej akcji marketingowej przy przejściu dla pieszych przygotowano specjalne automaty do kawy imitujące przyciski wywołujące zielone światło. Maszyny wyposażone w ukryte kamery wyglądały jak typowe przyciski, jednak widniały na nich ekrany prezentujące osobę po drugiej stronie ulicy i informacja "naciśnijcie razem". Jeśli przechodnie po dwóch stronach przejścia skomunikowali się ze sobą i równocześnie nacisnęli guzik, maszyna otwierała się i obu osobom serwowała poranną kawę Nescafé.

Zobaczcie także: Jak zamawiać kawę w innych państwach?

Kampania pod hasłem "Nescafé’s Instant Connections" to szansa na błyskawiczny kontakt przy kawie. W ciągu jednodniowej akcji ponad 600 osób zostało "połączonych" dzięki kawie Nescafé.

Bardzo się cieszymy, że udało nam się spowodować tyle spontanicznych interakcji społecznych, które bez naszego udziału na pewno by się nie wydarzyły. Filiżanka Nescafé to naturalny sposób na rozpoczęcie kontaktu. Chcieliśmy to pokazać w nieoczekiwany, nowoczesny i przyjemny sposób – powiedział Michael Chrisment z Nescafé. 

Zobaczcie także: Co o tobie mówi kawa, którą pijesz?

Bardzo nam się podoba ten pomysł i chcielibyśmy go także w Polsce. Zgadzacie się z nami? 

Zobaczcie nagranie, jak przebiegała ta kampania. Uśmiech gwarantowany.



Zobaczcie także: 



Źródło: MilionKobiet.pl/ Mat. prasowe
Foto: YouTube/ Nescafe Deustchland


Dodał(a): Agnieszka Pulikowska , Wtorek 25.08.2015 (aktualizacja: 2015-08-25)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar