
Polska marka odzieżowa Femi Stories została
partnerem XV jubileuszowej edycji plebiscytu „Serce dla Zwierząt”. To wyjątkowe
wyróżnienie od wielu lat honoruje ludzi, którzy walczą o prawa zwierząt. Zwieńczeniem
plebiscytu organizowanego przez portal psy.pl jest uroczysta gala, która
odbędzie 4 czerwca w hotelu Bellotto w Warszawie. Patronat nad wydarzeniem
objęła Pierwsza Dama, Agata Kornhauser-Duda.
Z okazji XV
jubileuszu „Serca dla Zwierząt” Femi Stories zaprojektowała limitowaną serię
worków-plecaków z oryginalnym, charakterystycznym dla marki zwierzęcym printem.
Będą dostępne w limitowanej ilości w sklepach Femi Stories i on-line w butiku
femistories.com.

Sprzedaży będzie towarzyszyć akcja „Worek za
worek”, w której z każdego sprzedanego worka-plecaka marka Butcher’s przekaże 2
kg karmy dla schroniska Staruszkowo.
Marka Femi Stories to tandem dwóch sióstr. Anita i
Kamila (założycielki firmy) od 11 lat potwierdzają, że tak mocno wpisane w
misję marki aktywność, odwaga, energia i otwartość na zmiany wciąż pozostają ich życiowym mottem. Bo historia Femi Stories zaczęła się po
prostu od dziecięcych marzeń tego siostrzanego duetu... O dziewczynach
podbijających świat. O wypadach na deskę oraz ekscytacji z odkrywania
nowego. I wreszcie - o byciu niezależnymi i kreatywnymi kobietami, które
wiedzą, że mogą wszystko! Marzenia się spełniają - przez 10 lat Femi – od
kilku bluz zaprojektowanych dla przyjaciół – przeszło drogę do bycia
rozpoznawalną, globalną marką, która inspiruje kobiety na całym świecie.
Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze (17)
health tips
https://www.expertwriters.co.uk/writing/essay-services