Okrasa i Pascal kończą trzyletnią wspólną kampanię dla Lidla

Kulinarny pojedynek Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy dobiegł końca. Pojawił się ostatni pożegnalny spot kończący kampanię dla Lidla, zobaczcie.

kuchnia lidla.jpg

YouTube/Lidl Polska

Zazwyczaj reklamy nie przyciągają naszej uwagi i nie sprawiają, że z ciekawością czekamy na jej kolejną odsłonę. Tu jednak było zupełnie inaczej. Sukces marketingowy 3-letniej kampanii marketingowej Lidla jest niezaprzeczalny.

Współpraca marki ze znanymi kucharzami Karolem Okrasą i Pascalem Brodnickim rozpoczęła się trzy lata temu. Cotygodniowe odcinki nie tylko w zabawny sposób promowały produkty dostępne w Lidlu, ale także miały za zadanie inspirować Polaków do próbowania nowych smaków i orientalnych kuchni. Założenia przyjęte w kampanii zostały z całą pewnością wypracowane.

Zobacz też: KROI SIĘ NA ŚWIĘTA, CZYLI NOWA AKCJA LIDLA 

Polacy pokochali kulinarne pojedynki dwóch zabawnych kucharzy, dzięki którym nawet Ci, którzy nie czują się w kuchni mistrzami, mogli przygotować dania ciekawe i nietypowe.

 

Trwająca już od trzech lat promocja z pewnością nieco zmieniła oblicze kuchni, ale także reklamy. Branża marketingowa zgodnie twierdzi, że kampania przeprowadzona przez Lidla zasługuje na wyróżnienie.

Zobacz też: CO MÓWI PASCAL BRODNICKI O ŚWIĄTECZNEJ KUCHNI? 

Choć zazwyczaj staramy się wszyscy unikać reklam jak ognia, te z udziałem Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy były chętnie oglądane przez wielu. Kampania, choć początkowo miała trwać tylko rok, przedłużana była już dwukrotnie. Tym razem jednak Pascal oraz Okrasa opuszczają Kuchnię Lidla na dobre. Marka jednak potwierdza, że to nie jest koniec projektu Kuchnia Lidla.

Kto zatem zastąpi kucharzy i czy będzie to kolejny marketingowy sukces? 

A oto pożegnalny spot Karola Okrasy i Pascala Brodnickiego.

Zobacz też:

Źródło: Milionkobiet.pl

Foto: YouTube


Dodał(a): Paulina Lęcznar , Poniedziałek 10.08.2015 (aktualizacja: 2015-08-10)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar

Zobacz również

×