Z kwietniowym numerem magazynu
HOT Moda rusza druga edycja ogólnopolskiej akcji
Stylowy Maraton. Przez 10 weekendów, w 10 najlepszych centrach handlowych w całej Polsce, stylistki redakcji przygotują dla chętnych osób indywidualną receptę na trendowy look - ubranie, makijaż i fryzury - aby wyglądać i czuć się świetnie. Z kolei wizażyści marki Dior oraz fryzjerzy marki Kevin.Murphy przedstawią najnowsze trendy.
Profesjonalne porady to jednak nie wszystko.
Stylowy Maraton to również konkurs i szansa na wygranie kultowego
FIATA 500 oraz sesji w magazynie HOT Moda.
Partnerzy Stylowego Maratonu wiosna 2015:•
Dior - zdobądź przepustkę do świata mody i wejdź za jej kulisy, gdzie poznasz wskazówki profesjonalnych makijażystów Dior i odkryjesz najnowsze trendy w makijażu;
•
Kevin.Murphy - prezentacja aktualnych trendów stylizacji fryzur z użyciem profesjonalnych kosmetyków Kevin.Murphy;
•
Fiat - jaki modny miętowy dodatek wybrać w tym sezonie? Torebkę, seksowne szpilki, a może... samochód? Z pewnością można zakochać się w nowym Fiacie 500 - ikonie włoskiego stylu!
•
VANS - legendarna amerykańska marka butów i jej najnowsza linia modelu slip-on kolekcji wiosna/lato 2015;
•
ASUS - partner technologiczny przedstawi nowości i pokaże swoją nową linię smartfonów (Zenfone), uczestnicy będą mieli również możliwość wygrania sprzętu ASUS;
•
SMEG - zaprezentuje najnowsze minibary ze swojej wyjątkowej oferty, m.in. czerwony w kształcie maski kultowego Fiata 500;
•
Perlage – uczestnicy Stylowego Maratonu będą mogli napić się wyjątkowej, musującej wody Perlage, która pasuje do każdego looku – od eleganckiej klasyki po sportowe ciuchy.
Harmonogram Stylowego Maratonu 14-15.03 Warszawa, Arkadia
21-22.03 Bydgoszcz, Focus Mall
28-29.03 Łódź, Manufaktura
11-12.04 Lublin, Lublin Plaza
18-19.04 Warszawa, Galeria Mokotów
25-26.04 Poznań, Galeria Malta
9-10.05 Kraków, Galeria Kazimierz
16-17.05 Katowice, Galeria Katowicka
13-14.06 Płock, Galeria Mazovia
Regulamin akcji znajdziecie TUTAJBądźcie na bieżąco - dołączcie do wydarzenia na
Facebooku
Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze