Co zrobić, kiedy przyłapie się partnera na zdradzie cz.2

W takiej sytuacji łatwo skupić się wyłącznie na negatywach. Zamiast zastanawiać się, co by było "gdyby", wykorzystaj całą swoją energię do posunięcia swojego życia naprzód. Daj sobie czas na smutek, złagodzenie bólu i frustracji. Mamy dla Ciebie kilka wskazówek, które Ci w tym pomogą.

iStock-515159400.jpg

Zbadaj zakażenia przenoszone drogą płciową

To prawdziwy test rzeczywistości dla wszystkich osób, które miały do czynienia z niewiernością. Niszczycielskie emocje wywołane wyobrażeniem sobie, że partner naraził Cię na zagrażające życiu wirusy nie będą łatwe, ale nie odkładaj tego kroku. Wiele zakażeń dobrze reaguje na wczesną interwencję i leczenie. Na badania zabierz ze sobą kogoś, kto wesprze Cię moralnie.

Nie przejmuj się szczegółami

Rada „nie przejmuj się” może w tym momencie brzmieć nieco obraźliwie, ale jeśli nawet Twój mózg na początku będzie próbował zaakceptować sytuację, w której się znalazłaś, może również poruszyć kwestie pewnych szczegółów. To dość powszechne "zachowanie" podświadomości. Należy wyjść krok przed przytłaczające emocje, aby ruszyć w kierunku uzdrowienia. Jeśli mimo to utkniesz w pewnych aspektach sytuacji, ponownie poproś partnera o wyjaśnienie. Skonfrontuj je z wszystkimi dotychczasowymi informacjami i kontynuuj pracę nad powrotem do siebie. Obsesyjne wyszukiwanie szczegółów nie jest zdrowe. Na jakiś czas przestań śledzić swojego byłego w mediach społecznościowych. Na jakiś czas zrezygnuj też ze wszystkich rozpraszaczy, które tylko dolewają oliwy do ognia.

Oprzyj się pokusie

W tym trudnym okresie możesz nie być sobą. Jest kilka rzeczy, które jeśli chodzi o zachowania osób zdradzonych, wydają się dość popularne. Niektórzy szkalują „tę trzecią osobę”. Żądają odpowiedzi i aranżują konfrontację. Nie poddawaj się tym pokusom. Większa świadomość niewierności nie pomoże Ci poczuć się lepiej. Może tylko pogorszyć sytuację. Znajdź jakiś rodzaj aktywności, który zajmie Twój umysł skłonny do angażowania się w niezdrowe mechanizmy procesu uzdrowienia. Pisz dziennik, spotykaj się z przyjaciółmi lub idź na spacer. 

Poszukaj profesjonalnej pomocy

Jeśli po pewnym czasie odkryjesz, że wciąż walczysz z emocjami, rozważ profesjonalne doradztwo. Rozmowa z kimś, kto nie jest zaangażowany w sytuację, a dodatkowo posiada wiedzę i doświadczenie w rozwiązywaniu tego typów problemów, będzie prawdziwym ukojeniem. To szczególnie ważne, jeśli czujesz, że jesteś w depresji i miewasz myśli samobójcze. Przyznanie się do tego i sięgnięcie po pomoc, to żaden wstyd. Większość ludzi w swoim życiu doświadcza ciemniejszych chwil.

Zdjęcie: iStock



Dodał(a): Małgorzata Rosiak , Piątek 21.04.2017 (aktualizacja: 2017-04-20)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze (3)

Awatar
Anonim
Hur , ur sitterrut
Dodano: 2017-10-01 14:40:23 Zgłoś nadużycie
Anonim
Hej her , Kim var , her du , jag är , en kille ,
Dodano: 2017-10-01 14:39:35 Zgłoś nadużycie
Anonim
Hej
Dodano: 2017-10-01 14:36:58 Zgłoś nadużycie

Zobacz również

×